Dagisfest

Hej!

Blev inget besök på diamanten i går för de var kort om personal så ska komma nästa vecka! Men eftersom jag lovat Bonnie att vi skulle åka buss så åkte vi till A6 o letade skor till Bonnie men gav upp det. Hittade ett par ballerina till mig själv! O sen var jag och tog kort till körkortet:) blev glass innantill drog hem för att packa inför dagisfesten som i år var vid grillplatsen på elljusspåret.
Barnen sjöng lite och sen blev det fika innan vi tackade för oss o gick hem!

Hann med en löptur innan mitt favvo program var!! Biggest loser! Är final nu så nu får man se hur det gått för alla som varit med!! 

Nu tisdag o dagis för hönan!!


Hmm.. Här blev det nog lite fel va?! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0