O så var det redan onsdag!

Oj oj redan onsdag och i mån är älskling ledig o börjar inte förens på måndag!! Gött!!

Måndagen bestod av häng i trädgården med lyckliga barn :) mormor C o Peter  var här med! 
S kom hem med min mors dag present som var en ipad!! Tack tack tack❤️ Så den har fixat o trixats med det senaste nu!!!

Bakade lite inför kvällens trivsel med lite flickor:) så i dag blir det städning!

Tränade i måndags o sprang i går:)

O vet ni i går var jag o handlade, kom hem o då ringer något konstigt nr svarar inte men får sedan att någon pratat in. Det var en kille som hittat min plånbok åhh så segt att jag tappat den men så tacksam över att rätt person hittat den!! Han bodde i Huskvarna så åkte direkt o hämtade den!! Tummen upp för snälla människor! 

Nu vaknade Lill tjejen så nu ska vi packa hennes väskas för i dag ska hon på utflykt!! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0