Vårrus o fläckborttagning!

God kväll!! 

Fredag o det känns som fredagar alltid känns!! Gött helt enkelt:)
Pizzan ligger i magen och nu även barnen i sina sängar😃👍

I dag har vi varit o hälsat på nere på dagis vid skolan som ev Bonnie ska börja till hösten, de var så trevliga och Bonnie ville inte gå hem! Gott tecken:)

Sen hen o käka för att sen lämna barnen hos farmor. 
Åkte sen till vad som kändes som världens ände utanför Aneby, var och tog bort leverfläckar skulle vart sex st men fick en på köpet!! Har nu plåster överallt:/

Tack för hjälpen med barnen bästa farmor❤️

.....................................

I går var det dags för vårruset dock var inte vädret så kul:/ regnade nästan hela tiden men nånstans mitt i loppet så slutade det men vad hjälpte det var ju redan dyngsur ! 
Startade i jogging klassen men kan säga att det för jag inte nästa gång då de allra flesta GICK!! Sur man blir så tog tiden från när jag kunde börja springa så sprang 4,5 km på 28 min så borde landat runt 31 min!! Härligt!!

Efter drog vi till ett café och käkade mysigt:)





Trötta men glada tjejer!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0