Dags igen!

Sitter o väntar på bussen för att åka i träna:) skönt o ha det gjort tidigt på dagen! 
Barnen är lämnade på dagis o jag pluggar hemma i dag:) så blir att ta tag i det när jag kommer hem!

Helgen har varit toppen:) lördagen bestod av kompis häng. S o clabbe hjälpte Huttis o flytta massa till deras nya hus under tiden var Monne o pojkarna o lekte med oss! Sen drog vi till rusta o lager medans våra små sov! Var ju invigning där med så hörde Charlotte perelli o electric banana band med:)

Sen drog hem till oss där vi fikade o sen drog killarna o fixade käk inför kvällen! Stimmigt men kul kväll!

I går var mamma o pappa o syrran o lämnade en cykel till mig! Så jag kan cykla lite till praktiken som börjar nästa vecka! Bjöd dom på grillat nam nam

Sen kollade vi morden i Midsomer innan vi kröp till kojs:)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0