Jobb helg

Min tur o ha jobb helg, segt men så är det!  

Wille vaknade vid sex så nu ligger vi o myser i sängen han med ipaden i ett hår grepp😂 

I torsdags när jag var ledig hängde vi hos Anna o barnen, Sofie o hennes barn var också med! Fullt Stim med sex kids o tre vuxna! 
Men vi hann med lite solning på den snart färdiga altanen nör de två minsta vilade middag!

Såg klart den sista Falk filmen o kan säga det var med sorg i hjärtat 😕 vill inte att de ska vara slut! Men i går började vi kolla om 😃👍 

Var o lagade mina hål i tänderna i går fick bedövning som gjorde att jag blev helt sne i ansiktet haha såg väldigt roligt ut😂😂 

I kväll ska vi på fest för S kusiner Hanna o Anton ska bli kul!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0