Long time no see

Men nu kikar jag in för en liten update!

Har haft det som vanligt med jobb o dagis o lek! Helgen som var började med grill o trivsel hos svärisarna med mina päronen med! Kul! Dock stannade vi bara till nio slavar trötta efter dagens o veckans jobb o tidiga månar! 

I lördags  var jag med Bonnie på barnkalas hos kompisen Gustav, det var hon o fem killar men hon var så nöjd o hade så kul!! 
Senare på kvällen kom Becca med familj o grillade, de hade med sig en säng vi köpt av dem så nu är Willes framtida säng fixad! Men än så länge får han ha späjlsängen! 


Söndagen var lugn med lek, matlådefix och en vända till gymmet!

I går var jag ledig o kidsen lika så! Tog en sväng till A6 med mormor C. Kidsen var i sitt esse speciellt Bonnie som vill ha precis allt😂 men de fick massa fint! Tack💕 avslutade med lunch på mc Donalds! O då fick vi fint sällskap av Peter! Tack för maten o allt!

I dag ska jag länna kidsen en stund flr ska ta bort ( förhoppningsvis ) de sista leverfläckarna som ser tveksamma ut! 

Ha de gött! 

💕💕💕

O en extra puss o kram vår Lina som befinner sej på andra sidan jordklotet💕 love u ❤️
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0