God morgon

Alltså mina ögon känns helt grusfyllda😁 har varit uppe några gånger i natt o hade svårt o somna om den andra gången 😕

Veckan skenar på i vanlig ordning.

I måndags var vi lediga, Bonnie hade tid på sjukan för öronkoll så Wille hängde hos farmor! Köpte med mc Donalds på hemvägen!

På eftermiddagen hängde vi nere hos grannen o lekte o fikade! Mysigt!

I tisdags var jag med Carro i stallet var väldigt nära att hoppa upp o ta mig en ridtur men rädslan övervann ännu en gång 😕 men ska göra det nästa gång! Kändes inte lika lockande o rida i mörker o blåst😁 men så mysigt o känna stalllukt 😍


I dag är det teckenspråk får se om det bara blir jag o läraren 😂 


Morgonmys💕💕






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0