God morgon

Torsdag o ledig dag! Laddar upp inför en jobbhelg! Tänkte dock att jag skulle få sova lite längre i dag då jag inte la Wille förens vid lite efter åtta men icke kl sex hörde jag hans ljuva stämma 😁

Men har legat o halvsovit i Bonnies säng medans han kollat på paddan😃

I dag ska vi till BVC med lilleman o sen far vi ut till Olsbo o hänger 👍

..................................................

Helgen som var gick i rasande fart! Hade en lugn fredag med häng framför tvn med mannen o käkade en mumsig köttbit!

I lördags var vi hela familjen o tränade o handlade mat! 
På eftermiddagen drog S på hockey o jag o kidsen bakade o julpysslade lite!
Lina kom vid sex tiden o jag svidade om inför galej hos Tille😃

Lina var så gullig o passade kidsen tills S kom hem❤️ tack ❤️

Var så kul o komma i väg o hänga med sköna tjejer💃 blev mycket skratt! Sen sov jag, Sofia , Zandra över hos Tille! Kändes som förr o krypa ner o ligga o prata tills man somnar! 

I söndags åt vi en lång frukost innan jag drog hem till min familj 💕 bytte om o sen var det dags för kalas för Ester som fyllde hela 7 år hjälp var tar tiden vägen😁 hade en mysig eftermiddag o kidsen lekte!


Sista avsnittet av bron såg vi på,håller tummarna att det kommer en säsong till!! Så bra ☝️

Puss hej





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0