Mysig dag!

Vilken härlig dag jag / vi har haft. Så lugn o ingen stress men fått så mycket gjort 👍

Började dagen med en sovmorgon o när ja kom upp var toaletterna städade 👍😃 duktig man jag har! 

När S drog i vög o tränade gjorde jag o barnen ett pepparkaks hus, gu va svårt o få i hop det! Men det gick fast skorstenen hoppade jag över 😁 sen blev det pepparkakor! 

Vid två kom mammi o pappi med årets julgran o sen käkade vi middag o hängde lite!

Så kvällen har bestått av att klä julgranen👌 o sen köpte vi pizza! Nu sover kidsen o S är i musikrummet o jag ska kolla i lite tidningar o sen hoppa i säng!

Fixade håret i går på en salong i Hovslätt vann ju en grattis klippning så färgade lite när jag ändå var i gång! 

❤️❤️❤️










Kommentarer
Postat av: Jossan

Såååååå fint pepparkakshus!! Glömde ju ge dig creed idag för detta bygge!

2015-12-13 @ 21:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0