Hjärtans dag, loppis o landet!

Sitter i soffan hos mamma o pappa i Olsbo, ja o barnen har sovit här i natt! S var på hockey i går o det var länge sen vi var här så blev en övernattning! Bonnie är så himla förkyld än😩 dessa förkylnings tider😩 längtar till våren o friska barn!


I går var det alla hjärtan dag hade en himla mysig morgon med sovmorgon och sen stack S o kidsen o handlade gofrulle och jag fick superfina rosor, en skvallertidning och ett fint kort! 
Tack min andra hälft 😍du är bäst, älskar dej💕💕💕

Sen drog jag på loppis i kyrkan i kaxholmen fyndade lite grejer, men tjötade mest med folk! 
Lämnade själv in kläder o sålde för lite över 500kr👌👍


I fredags var våra kompisar Jossan o Texas hos oss! Mysigt! O efter det var jag o firade Johanna som fyller i morgon! Hon bjöd på tacos, o godis i massor😃 satt o åt och trivdes!

I dag blir det kyrkbesök, god middag och uppladdning inför ny vecka! 

Ha de gott!

 Munksjön i veckan 



Selfie pinne😂





Lille Alfred var med 😍


Mys frulle💕💕


Stora tjuren 


Åh nyaste kalven!



 Love you❤️

Kommentarer
Postat av: Simon

Love you!!

2015-02-16 @ 08:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0