Nytt jobb, ögoninflammation o plugg!!

Vilken vecka, fullt upp med plugg,  Bvcbesök, träning o häng med familjen!

I torsdags när Wille vaknade hade hade lite torkat gegg i ögat funderade på om det kunde vara ögoninflammation men gick ner till dagis o fick komma in o vända! Så bara i vara hemma hela dagen :/ 
Dock så blev det inte mer ut av det som tur var men höll han hemma i går med! 

O i går så var mormor C o hängde med Wille medans jag träffade en tjej som är chef över boende stöd team i stan!! Vill ju börja på timme o ja fick det😃👍 så fick åka med henne o träffa det teamet jag ska vara i till en början!! Så nu ska ja ta så många tider jag kan innan ja går ut på praktik! 
Börjar nu på måndag o gå brevid:) 
Jobbet innebär att man går hem till personer som har någon form av utvecklingsstörning o stödjer dem med olika saker!!

Så kul!!


Den bestod hela kvällen av plugg o plugg med ett litet avbrott gör mys middag med min S!! Så nu är mitt arbete i denna kurs inne så nu hoppas jag att jag slipper komplettera! 

O grattis till min kära vän som i gör tog examen o nu är färdig förskolelärare!! Så i dag ska vi fira henne!!🎈🎉🎁💕💕😍




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0