Tatuering, glasögon o dop!

God morgon!!

Redan söndag o i dag ska vi dra ut till Olsbo på lite käk! 

I veckan som gått har det fortsatt vara bra på nya jobbet👍 har fått tider till denna veckan så blir jobb varje dag😁 

I onsdags var jag o Bonnie på ögonmottagningen o ett lite undersökningar så fick vi veta att vår lilla B ska få glasögon. Lite blandade känslor tycker det räcker med hörisarna men har ju skälv haft glasögon sen jag var så liten! O Bonnie  längtar till hon får dom😃 så i går tog vi en runda till tre optiker o stan så nu ska det bara bestämmas vilka det blir! 

I torsdags var jag o gjorde klar min överarm, så nu är Wille med!! Blev så nöjd!! Pim pim  båtarna  blev så bra😃👍


I går var det dop för  lilla Alicia, trevligt! O sen bjöds det på smörgåstårta o tårta!! Efter det for vi hem till våra män o kids o hängde allihop en stund innan Sofis o Peter drog hem!!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0