Äntligen här!!

Ja nu ligger vi i  husvagnen och ska sova! Jag o kidsen sover på ena delen av husvagnen så mysigt! Har en på varje sida😍

Är så skönt att komma hit till gullbrannagården! Kidsen har så kul det är så gött o se💕 lite som att man vill att de ska få samma känsla som jag hade när jag lekte här på somrarna när jag var liten! 

Vi har hunnit gå på skattjakt, lekt i några av lekparkerna som finns och ätit glass i solen! Härlig dag!

Kidsen somnade vid åtta tiden😃 o resten av kvällen har jag suttit o läst! 

Håller tummarna att jag inte måste kissa i natt är SÅ jobbigt och gå ut mitt i natten! 

Kyzz till pappi S som håller ställningarna hemma 😍😘


















Kommentarer
Postat av: Pappa Simon

Härligt att se att ni har det bra!
Kyss på er.

2015-06-30 @ 07:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0