Tsp helg

Ligger o kollar på Barnkanalen medans Wille mumsar banan i jämte mig!

I går packade vi in oss i bilen för att landa på ädelfors folkhögskola för en helg med teckenspråk o trivsel med familjer med hörselskadade barn!

Barnen har lekt medans vi vuxna har haft lektioner i teckenspråk! Började med att ha en lärare som hörde men sista lektionen var med en döv lärare 😁 nervöst men det släppt faktiskt snabbt o vad man lärde sig när man är tvungen o använda sig av tecken o kroppsspråk!! 

O vad vi äter det ör lunch, fika, fika o sen avslutades det med tacos buffé o gotte ! Gick en tipspromenad som var klurig😳

Rummen vi bor i är bara för två pers så jag o Wille bor i ett! 

När vi skulle lägga oss i går så hade jag fixat te vatten i en termos inför välling till natten! Men när jag öppna locket kom Wille o vips så fick han det på sig 😩😔 usch som tur vad hade han kläder på sig. Va han skrek lilla gubben😢 sen blev det att sitta i duschen och leta upp en linda men det var var inte så lätt, alla hade gått o lagt sig o de ja hittade var döva så ja försökt förklara o de hjälpte mig o leta! 

Ringde 1177 o lindade om brännskadan sen kommer nog bli blåsor men han var på gott humör sen o har sovit gott! Min lilla vilde💕


I dag blir det frukost buffé sen ska det hinnas med två lektioner innan vi far hem!

Puss o hej













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0