Första veckan!

 
nu är vardagen i gång med jobb, dagis och nu fritids! Yes Bonnie började fritids i måndags o hon trivs så bra! Har fått nya vänner o vill gå dit varje dag ❤️ Min stora tjej och i går tappade hon sin första tand, hur stort är inte det😃 Får se om tandfen varit här o tagit tanden i natt inlämnat en peng 😃
 
Jobbet är i gång och det känns bra! 
 
Spenderad förra lördagen med Johanna  med familj, grillade och tränade i deras gym i garaget 😃👍
 
i veckan har jag äntligen fått träffa lilla theo❤️ Så liten och så söt!  Mysigt  att träffas Anna, Johanna o Sofia 😍
 
I går em drog jag o kidsen ut till Olsbo, kändes konstigt att pappa inte var med:(  Katarina, Emelie o Jossan frpn Stockholm är där i några dagar nu så var ett kärt återseende då vi träffas en gpng per år och isabell som låg i jossans mage förra året dock vi nu se!
 
pappa gör framsteg hela tiden nu, så skönt❤️
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Alltså kolla jossans hår! Så sjukt långt och fint! 
Katarina flätade alltid mitt hår när jag var mindre, så skönt för hon har lite längre naglar! sen blir det så fint med!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0