Hästar

 
ännu en vecka har gått o snart är det dags för en ny! O i mån börjar Bonnie i förskoleklass 😃 Så spännande!
 
 
i fredags var kidsen o jag lediga, Bonnie hade en klipptid så vi lämnade av Wille hos jossan  och Texas !
 
min duktiga Bonnie satt så duktigt o snygg blev hon 😍
 
Efter det fortsatte dagen i full fart, handlade, köpte med mat och käkade hemma hos Jossan innan vi packade in oss i bilen för att dra ut till landet! Alltså dessa små valpar, så busiga nu och de bara springer omkring! Man vill ta med allihop hem😍
 
Sen blev sleppover här hemma! 
 
Har jobbhelg 😕 Men funkar rätt bra ändå!
 
 
vet ni förresten i veckan fick jag rida 🐎 Så underbart, har saknat det så!! Det är något som får mig att må extra bra i kropp o knopp❤️ Dock har man ju blivit lite mesigare under åren 😁 
min nya kollega har några ponnys så fick rida en som heter Madonna så fin o perfekt höjd😂👍 lina hängde på ut till hon med och fick rida lite med! 
 
O pappa blir blättare o bättre o i dag ska han följa med mamma hem på permission 💕 Härligt! 
 
 
❤️❤️❤️❤️
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0