Vabb

god morgon 
 
här sitter jag o Wille o snyter oss i kapp 😷
Trodde han höll på o bli bättre men vips så började näsan rinna o hostan komma, staCkarn!
 
o jag har åkt på det med är så sjukt tjock i näsan o huvudet känns som det är fullt av bomull 😂
 
Ska jobba på lördag så får vila, vila o vila! 
 
Så tråkigt att det är sista veckan på min pt online och nu kan jag ej träna o matlust har jag ingen 😞
 
I tisdags innan det bröt ut på mig hade vi det årliga julknytet hos Anna😊 Så mysigt o gott!  som vanligt var det fullt kaos vid julklapps leken jag fick en krydda och en köttbulle tång så nu ska köttbullarna bli perfekt runda 👍
 
Nu soffan och sen ska vi bada! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0