Veckan som gått...

Ups dåligt med update här inne 😁 

Vad händer i livet här då?

Jo 

Måndag: Wille fortfarande inte helt på topp så fick bli hemma. Gick runt munksjön✌🏽️

Tisdag kidsen tillbaka på dagis o ja jobbade! 
Var på ultraljud för min mjälte o det visade inget avvikande! Läkarn sa att jag var som en modell inuti👍 
Så nu blir det gymmet igen💪 antagligen bara mina revben som är utåtstående mer på ena sidan! 

Onsdag: S åker till mässa i Tyskland men jag får övernattningsbesök av min älskade Sofia ❤️ kändes som förr i tiden! Vi fixade med mitt hår då jag vill gå åt det ljusa hållet! Kan säga efter fem färgningar senare så hade ett frisörbesök varit böttre 😂😂 

Torsdag ledig dag med mina stjärnor! Åkte till stan o var på öppet hus på brandstationen 🚒 åkte buss o käkade på Ikea! Hann även med lek inne på A6 innan vi for hem! Allt tillsammans med våra kära grannar❤️ 
Sen kom bästisarna Texas o Jossan för sleepover! Full fart som vanligt! 

Fredag: lugn dag o S kom äntligen hem ❤️ 

I dag är det lördag o i dag väntas träning, familjehäng o party för Johanna 💃 

Puss o hej





























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0