Fredag it is!

Fredagen är här o jag blir hemma med Wille i dag igen då han inte är helt hundra😁
Under veckan som gått har vi hunnit med pulkaåkning, Bvcbesök med spruta på Bonnie ( så duktig var hon!) fika o mys hos S mormor Siv! Kollat alla avsnitt av gåsmamman! Rekommenderas! 

Vi har även till S stora glädje investerat i en gryta så här ska det göras långkok! 


S jobbar sin andra dag härligt med mjukstart! 

Men vilken kyla man vänjer sej aldrig men himla mysigt att snön ligger kvar o älskar att andas denna friska luft!

Träningen rullar på✌🏽️ o kroppen hänger på men måste bli bättre på att strecha😳 


Puss o hej

Lek i snön med grannpöjken😃



 Mina små hjärtan


Present från min man😃 o en skvaller tidning han vet hur han ska göra mig extra glad ❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0