Pappa

min älskade pappi ❤️
 
Ifredags ringde mamma och sa att hon var på sjukhuset för att pappa fått en stroke 😢
Den känslan i kroppen vill ja inte uppleva igen. 
Han kördes upp Linköping för ev operation så jag o mamma åkte dit . 
 
Han såg så sjuk ut där han låg så grå o hjälplös😔min stora starka pappa❤️ 
Han har tappat talet o rörligheten i högersida.rörligheten ska han kunna återfå men talet kan bli svårare. Men han kan säga ja! O vad han kramade min hand❤️
 
det har varit jobbiga dagar med mycket tankar och funderingar. Men jag är så trött i själen just nu efter en vår med mycket kring Peter död, underbemanning på jobbet och andra saker så blev det för mycket! Har gråtit en del o vilat en massa. Men även tränat det känns böttre då! 
 
har blivit sjukskriven semester ut vilket känns skönt!
 
i går kom pappa till Ryhov o det känns skönt att bara kunna svänga förbi o säga hej o hålla hans hand!
 
o vilken skillnad kinderna hade fått färg igen o han rörde höger benet för att på något sätt visa att han kunde😃
 
Nu väntar en lång tid med att kämpa på o bygga upp kroppen igen men det känns det hoppfullt!
 
 
i allt det jobbiga som skett så är jag så tacksam över att pappa inte hann ut till någon av hans alla  projekt eller skogen, då hade det kanske sätt annorlunda ut. Nu fick han hjälp i rätt tid!
 
O är så tacksam för alla mina nära o kära❤️ Tack för att ni lyssnar o ställer upp ❤️
 
O S du är bäst 💕💕💕 du ser när jag behöver vila, en kram eller bara lyssnar o låter mig gråta! 
 
 
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
 
 

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vi är många som alltid finns här för dig!

2016-07-29 @ 19:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0