Önskelista

Ja snart är det dags för mig att fylla år ✌🏽️ 

Då jag fått frågan från lite olika håll vad jag önskar mig så har jag knoppat i hop lite förslag!




Betongkruka o ha ute!
Bidrag till ett löpband eller en crosstrainer!
Ett trx band!



En ny dammsugare. 

Massage på min stund. Behövligt o skönt!

Presentkort på A6 eller tex plantagen!

Ett 10 kort på ölmstad ridklubb, saknar ridningen o kan behöva lite komma i gång lektioner! 


Prenumationer på nån skvallertidning.
Minibands till träning
Nya löpskor 
En cykel 

Så fin färg på detta set👍


Som sagt det är en önskelista o egentligen önskar jag mig  mest av allt jag själv o alla mina nära o kära får ett frisk o långt liv! Och att alla på vår jord ska slippa svält, krig o orättvisor!

Tack för mig ❤️









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0