God morgon

Liggr i soffan hos mammi o pappi, Wille sitter o äter godis o kollar på tv 😂😂 så blir det i bland han fick inte sitt lördagsgodis i går så då kör vi det nu! 
 
Awn var mysig, kul o träffa tjejena😁Hade dock akut buk under dagen så vågade inte ta bussen😳 Så körde i stället o det var rätt gött! Var hemma vid halv tio så blev inte sent👍 Pensionären kan imte vara ute o ränna sent 😂😂
 
i går sprang jag nästan 4 km sen drog jag en sväng på loppisen fyndade en del✌️️ Sen hem o vinka av S som drog till huvudstaden på konsert o övernattning!
 
i går var det dags för släktkalas, det var mammas sida så vi var några stucken kusiner med kids o vissa av mina kusiner är så gamla att de har fått barnbarn! 
 
Men blev lyckat käkade smörgåstårta som alla hade tagit med sig, sen tipspromenad sen gick vi i genom alla familjer o vem som hörde till vem👍Sen blev det fina !
 
en rolig dag o kidsen hade kul!
 
hade lördags mys innan kidsen slocknade😍
 
I dag blir det lugnt vi ska bara hänga här! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
nästa alla mina kusiner 😁
 
 
 
Bra spegel😊
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0