Upp i sadeln igen

Ja ni läste rätt, i onsdags började jag på ridskola efter en många herrans år! O så nervös jag var😬
 
Men det fick bra alla i min grupp var så gulliga o tog hand om mig! 😊 Fick en häst som heter puzzel o han var lagom piggas det passade mig bra!
 
annars har veckan susat förbi, jobbat mycket, tränat lite och i torsdags var jag på fika hos Anna som nu även hon fyllt 30🎈 
 
Firat kanelbullens dag 👌
 
Malin har varit här och hängt lite!
 
i går var Bonnie hos tandläkarn vilket gick bra, har fått  ny tid att plAsta in tänderna vilket alla 6 åringar ska göra! De hade massa aktiviter där så som att laga en tand, dra ut en  tand , borsta med super stor borste! Sen fick Bonnie en påse med tandborste, sudd o penna o lite annat! Wille blev sur att han inte fick så tandläkarn gav han lite tandkräm o en ballong så då blev även han glad 😂
 
 
 
Denna helgen blir lugn, farfar kommer på middag i kväll för i mån åker han till Turkiet! 
 
Sen blir handla inför kommande vecka och kanske slänga lite skräp 👍
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0