Fest, veckan o helg

hoppsan veckan har rullat på.
 
festen var lyckad 💃 Härliga människor, lekar, käk o dans! Mitt gröna lag vann alla tävlingar✌🏽️
Sov hos Tille sen, mysigt o hänga lite blir inte så ofta nu!
 
hade en superbra söndag med häng hos farmor o farfar, fotboll på vista där kidsens kusin spelade! Pizza o häng framför tvn!
 
Sa hejdå till farmor o farfar som drar till Turkiet för ett tag! Dock kommer vi se farfar lite under tiden då han ska hem o jobba lite!
 
annars har veckan rullat på med jobb o allt, vet ni i måndags sprang jag tre kilometer ✌🏽️ Hela rundan på spåret! Så nöjd sprang i onsdags med!
 
i går var vi i Olsbo, o vad det händer grejer med pappi! Han gick till o med Nylund rundan som vi kallar det! ❤️
 
Åt gott o trivdes i soffan med Lina o Hjärtis! Tänk att breaking bad snart är slut😁
 
Nu tar vi tag i denna dag❤️
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på er. Jag mår så gott. Kul att höra hur er vecka har varit. Jag tror att alla skulle behöva några dagar för sig själva. Jag gör bara det jag själv vill göra. Idag gick kylskåpet sönder men hjälpsamma grannar hjälper mig tills helgen är över. Stor kram alla ni från farmor Anette

2016-09-11 @ 13:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0