Fest

yes i dag ska jag i väg på galej, då inte det blev som vi tänkt med barnvakt så blir det jag som går! Ska bli kul är typ aldrig i väg på något längre känns det som! 
 
så i kvöll ska det firas att Becca snart fyller 30 år, att fidde o Åsa har fyllt 30! 
Alla har fått varsin färg på klädsel jag fick grön😁 Står att man får tolka det som man vill! Hmm.. Har fixat lite gröna detaljer annars gör jag det väldigt enkelt för mig själv!
 
annars har veckan rullat på med jobb, hämtning o lämning, breaking bad på tvn och träning! 
 
S jobbar i dag så tänkte att vi skulle trots regnet o gå på loppis i kyrkan! Sen har rudenstam skördefest vet någon som hade blivit lycklig av att åka traktor!
 
ha de gött!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0