God morgon

ledig dag o huset fullt av kompisar i vårt hus 😍 Jossan o Texas är här på sleepover o snart ska Jossan jobba o jag underhålla kidsen!
 
annars då... helgen som gick var toppen med lunch på stan o häng på höstmarknaden. O gäng i skogen med carro o kidsen!
 
söndagen var Bonnie med teckenspråksförenningen på Leos lekland vilket va väldigt uppskattat! Vi hängde o pt lunch hos familjen frisk där vi sedan blev kvar hela dage till kvällen😁 Mysigt!
 
i måndags hände en lite olycka😔 Bonnie snubblade i trappan i skolan o slog upp pannan, fick åka till akuten och sy och vilken tid det tog på akuten väntade från kl 11 och vi va klara kl 17.15 det blev 5 stygn och hon var sp duktig min lilla höna❤️
 
 
vår Lina har åkt till Turkiet,är så van att ha henne hos oss på kvällarna och nätterna😀 Tycker det är mysigt ❤️ 
 
 
wille var hos frisören så han är nyklippt o fin!!
 
 
Har anmält mig till ridskola så ska gå på onsdagar! Blir så nervös men ska bli sjukt kul! O Bonnie har jag anmält till knatteridning dock fanns det bara tre tillfällen som innebar fulla! 
 
Nu laddar jag inför en mysig dag med vora vänner  sen aw med tjejligan i kväll!
 
i mån drar vi till landet för att gå på släktträff och sen sova där. S ska dra på konsert till stockholm😁
 
Ha de gött!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0