Sjukstuga deluxe

 
alltså jag som sagt att våra kids typ aldrig är sjuka! Där fick jag för det! 
 
I fredags natt efter en mysig kväll hos fskiljen Frisk så somnade vi alla som vanligt. Vaknade av konstigt ljud från willes rum och vad han lät så kruppaktigt, han har ju haft det när han var mindre onåd hjälpte det med att gå ut i friska luften. 
Så vi klädde på oss o satte oss på trappen men det hjälpte inte 😩 Ringde 1177 som lyssnade på han och sa att vi skulle ringa efter ambulans 😳 Blev rädd då , de kom snabbt och vi fick hmängd med in. blev inhaltioner och doktor koll, han piggade på sej snabbt!!o var nöjd när han fick kolla på sirenerna på ambulansen ;)  de var så duktiga med honom och ha fick med sej eTT goselejon hem!
 
otäckt men skönt att jag ringde! 
 
Sp blev ingen träffa med Anna o G 😕 För vi alla var rätt trötta efter natten. S fick ju dra upp Bonnie för att komma o hämta oss! 
 
Träffade Jossan på lite häng på A6 o en pw runt rocksjön konstigt att vara själva så lugnt o skönt 😂😊
 
söndagen hade jag stalljour gick bra men hade ont i magen och det blev värre o värre sp blev inget firande av S pappi jag o wille höll oss hemma, jag höngdd mest på toan 😷 
 
O i dag har det blivit värre blä.. tror det är magsjuka😩
 
håller tummarna för en natt utan toabesök 😊
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kom på nu att jag inte berättat om vår lilla tripp till Göteborg förra helgen. Gav oss själva som familj biljetter till Disney on ice så det var äntligen dags! 
 
Åkte bara upp över dagen, dock var det tema frost så det var frost sagan, tycker det hade räckt med en liten del av den! bonnie satt som klistrad med popcorn i knät! Wille med men en timme räckte sen började det krypa i bena!
 
lyckad dag ❤️
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0