Maj

halva maj är snart förbi! Jisses vad tiden går, o vädret är så konstigt. Varmt, kallt, snö, regn o strålande solsken 🤣
 
Vad har hänt sen sist?!
 
• valborgsmässofirande med familjen frisk, god mat mycket skratt o titt på brasa!
 
• jobb jobb o jobb och en konferans i Uppsala som var väldigt givande! Kul o komma i väg lite! 
 
• stalljour, ridning för både mig o lillan!
 
• Bonnie har klippt sej och tappat en tand👍
 
•aw med mina Goa jobbarkompisar
med 
• ätit glass och hejat på mackan som sprang landsjön runt, va r med i en tävling på grafitgrå och vann en fina för 2✌️
 
• firat Vide som fyllt sju år 🎈Och Eli som blir 20 år🎈
 
• haft trädgårdsfix
 
• hängt med Mia o Huttis på en grill så länge sen! 
 
 
Lite av vad som hänt!
I dag har kidsen studiedag så vi ligger i sängen o myser ❤️ Ska dra till Johanna o barnen snart! Ska bara invänta min motions cykel som ska levereras i dag ✌️ Sen ska här cyklas ☝️ Tack C för min present!
 
 
ha det gott 😘
 
 
 
Här är den vinnande bilden!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0