Överraskad deluxe

I går blev jag såå överraskad! Anna hade sen länge bokat upp för en lunch för att snacka bröllop 💒 men eftersom jag varit så trött på senaste så bestämde jag att jag avbokad då jag ville orka kvällen då vi hela familjen skulle till Frisk.

Tyckte dock att S var lite i gång och ville att jag skulle vila innan lunch så jagverkmigen skulle orka kvällen 😂 
Så gick in och la mig en stund och kan säga att jag blev överraskad när jag skulle gå upp på toa och det knackar på dörren och in kommer tjejligan😆 

Fick ta en dusch medan de ordnade och pyntade så fint 💕 s och kidsen drog till frisk 😊  sen väntade en.mysig dag med massa. Go fika och skratt! Fick en sån fin bjöljtårta och fina. Små kläder som en jag känner har sytt hon hade även gjort syskonmösser till.bonnie och Wille 💕 💕 

Blev så glad och detta var visst planerat sen länge och de fick ändra om allt och komma hit då jag ställde in 🙈😂

Nu fick jag en alldeles egen babyshower 🙏 tack alla ❤️

Sen åkte jag med Nina hem till dom där vi hän gde resten av kvällen 😊 så härligt! Barnen leker så bra och Wille är så gullig med lilla Pim ❣️ han kommer bli så bra storebror👍

I dag blir det kalas för Noa 🎈 så nu blir det frukost! 😘 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0