Tre veckor kvar


Nu har nedräkning börjat på riktigt, tre veckor kvar alltså 21 dagar tills bebis kommer 😍
Om han inte vill komma tidigare! 

I bland blir man nervös Shit jag ska bli tre barns mamma 🙋 

Förra helgen var det sista att checka av för då överraskade vi Anna med möhippa 👯‍♀️ att hon blev överraskad så roligt! Anna var nöjd och alla verkade ha kul! 

Vi överraskade med frukost hemma hos henne och Tobbe sen körde vi bumperball (såg så kul ut) får testa det en annan gång! Sen käkade vi på Max sen var det dans! Bollywood dans lite indisk! Sen drog vi till relaxen och göttadd oss innan kvällen avslutades hos Maria med käk o party 🎈 orkade längre än jag trodde i. Mitt tillstånd kul! 

Veckan som gott har rullat på  var hos frisören och fräshade till mitt hår och sen fick Wille. Feber så han har varit hemma resten av veckan! 

Vilket väder vi haft och en sak till Wille har lärt sig cykla utan stödhjul 🙏 så duktig! 














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0