Semester

Hoppsan nu har det gått lite tid sen sist jag skrev en rad här 🙈

Vad har hänt sen sist?! 

Lilleman växer så snabbt hinner ju inte med! Tänker hela tiden på att det verkligen är sista gången så jag verkligen njuter av bebis tiden 🙏 vår lilla Jeff 😍


Wille har fyllt 6 år 🎉 🎂 🍰 🎈 vår stora pojk med så mycket energi och vilja 😆
Bästa killen 💖 han fick en cykel bla och den används flitigt! Cykla och spela fotboll är nog favoriterna nu! 

Annars har kidsen gått på sommarlov och Wille har gjort sin sista dag på förskolan och i höst börjar nya äventyr i skolan! Alltså tänk att vi snart ha två skolbarn och Bonnie börjar trean 😆 

Min brorson Noa har tagit studenten och vi var där firade! 

Vi har firat midsommar först en sväng i olsbo och sen tillbringade vi kvällen här Hemma bara vi! Grillade och spelade kubb, mysigt! Tog min första öl var gott men har inte saknat det! 

 Köket är färdigt och vi har fått nytt fint golv och bytt blandare 😃 blev bra  men bönkskivorna kanske inte matchade helt perfekt men vi är nöjda 😃🙏
Annars har vi fyllt våra dagar med lek och stim 😆 i dag är Simons första semester dag vilket känns så gött nu har vi fem veckor hela familjen ❤️ 

Jag letar skor till bröllopet som nu börjar närma sig, min fötter har blivit så breda så alla sandaler med remmar är typ för tajta 🤨 har beställt från skoboo så håller tummarna att de ska passa! 

I går var vi och test sminkade oss blev så fina 😃 vet bara inte hur jag ska ha mitt hår 🤔 det ordnar sig nog! 

Är också lite stressad över att vara i från Jeff ett dygn men vet ej om jag ska ta med han fram till vigseln men kan bli jobbigt för honom med att flänga runt till frisör och smink i allt! Tänker att han har det bättre hemma och sen hos farmor o farfar som snart kommer hem från Turkiet! Vi har saknat dem ❤️

Nu ska ja lägga barn 😊 













0











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0