Ny lur

God morgon ☺️

I går drog jag i gång min nya tele och med det räcker kte jag dra i gång mitt bloggande igen! Får se om. Jag lyckas denna gång😁

I dag fyller min hjärtis år 💕🎈 men. Vi firade han i går med. God middag och presenter 🎁 för i dag är han ska S i väg på svensexa för Huttis!

Texas har sovit här i natt så i dag ska vi ha en heldag med han och hans mamma som kommer på fm 🤗 ska fira Texas med eftersom han blir 8 år i veckan 🎈 tänk att vi har känt dom typ i sju och ett halvt år 😍


Annars rullar livet på i dubbel bemärkelse, magen den växer och kilona tickar stadigt uppåt på vågen 😏  i dag går vi in i v. 32 så bara och kämpa på! Alltså tänk att vi ska ha en bebis snart igen 😍💕




Alltså kolla skärpan 😍



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0