Jeff

Nu har vår sista pusselbit i familjen kommit😍 vår lilla Jeff ❤️
26 april gjorde han entré, 4510 gram och 50 cm lång! En stadig bit 🤩 tänk om jag hade gått full tid hur stor hade han inte varit då 🙈

Allt gick bra hade planerat kejsarsnitt denna gången och ser hela förlossningen som ett fint minne där allt var lugnt och fint! Får se om jag ska sammanfatta det någon dag! 

Var på BB två dagar innan vi åkte hem. Har haft ont men trodde nog det skulle vara värre. Men gu vad kroppen känns i dålig shape. Kom på att jag inte gått några längre sträckor på typ 4 månader så nu blir det att sakta bygga upp den igen. Har börjat ta små långsamma promenader med vagnen så skönt! 

 Annars är vi i bebis bubblan och lär känna vår nya stjärna 🌟  har ju glömt hur det är med en liten! 

Bonnie och Wille är så fina med lillebror 😍 bråkar dock lite om vem som ska hålla 😂

Tänk att vi har tre kids nu ☺️ ❤️  o jag är tre barns mamma 😍 















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0